mandag 2. mars 2009

Twilight soundtrack

Jeg er hekta på soundtracket til Twilight fortiden. Jeg tror aldri jeg har sett en så bra film, med så mange bra sanger. Jeg er vant til at det er kanskje en eller to jeg kan høre på bare!
Her har dere litt av soundtracket til Twilight filmene (trykk på tittelen for å høre) :


Den nederste er ikke med på noen av filmene enda, men er laget av ei jente som heter Hana Pestle, som er en stor fan av filmene, og mener at sangen hun skrev da hun var 15 år kalt "Need" er perfekt for den neste filmen som kommer ut.

Si ifra hvis dere mener jeg mangler noen sanger!

xoxo

5 kommentarer:

Hanne Line sa...

ah, jeg har letet etter noen av disse sangene ; )
En du mangler er Mute Math - Spotlight, jeg ble hent hekta på den etter filmen : )

Anonym sa...

Enig - sangene er UTROLIG bra, alle sammen egentlig! :D Og filmen selvfølgelig^^ Skal definitivt kjøpe soundtrack-cden når den kommer ut :)

SannapuZ¨ sa...

ALMOST LOVER <333333

Marita sa...

Heei! Lurte på om du vet hva den sangen heter, den som blir spilt når Bella blir bitt? Elsker den, men finner ikke ut hva den heter, finner den ikke noen steder!

Renate Sandberg sa...

I New Moon, når Bella sitter i stolen inne på rommet sitt og ser ut av vinduet gjennom flere måneder etter at Edward har forlatt henne, spilles sangen "Possibilitys" av Lykke Li :) Så mange av sangene du har fått med, supert!