søndag 1. mars 2009

Appelsinpiken

Jeg kom nettopp inn døra, etter å ha vært på kino å sett "Appelsinpiken" men Jo Ricardo. Eller, nettopp og nettopp, det var nettopp da jeg skrev innlegget hvertfall.
Selve kinobesøket var jo hyggelig, men filmen var litt kjedelig og langdrøy. Den begynte rart, og sluttet kanskje enda rarere. Selv om den var rar, og ganske kjedelig så var det noen deler av den som var veldig søte.

Jeg tror ikke jeg kan verken anbefale dere å se den, eller å ikke se den. Les anmeldelsen som jeg la ut for litt siden, så kan dere jo bestemme selv om det er en film for dere eller ikke.

Det kan jo hende at boka er bedre?

Har noen av dere lest den forresten?


xoxo

5 kommentarer:

Anonym sa...

har ikke lest boken nei, og har heller ikke planer om det :p

victoria sa...

Jeg har lest boka flere ganger, og skal iallefall se filmen. Jeg skjønner hva du mener, fordi jeg så traileren og synes ikke den minte noe om boka. Litt synd, men jeg skal se den alikevell.
<3 Søta

victoria sa...

Må forresten tilføye at jeg elsker boka, den er jo kjempefin! Og jeg tror kansje også at filmen blir bedre hvis du har lest boka først.

Anonym sa...

Ja jeg har lest den x ) LEste den da jeg brekte armen i 7.ende elns, joda, helt okei den : - )

Anonym sa...

Må forresten si meg enig i at boken er veldig søt : D