søndag 1. mars 2009

Kanskje jeg skal få meg en ny hobby?

Jeg kjenner jeg blir litt misunnelig på A som er så flink til å spille gitar nå. En av favoritt sangene mine er nemlig finest som akustisk, og det er finere å høre det live enn på youtube. A pleide å spille den for meg før, men det går jo ikke lengre, så da må jeg nok lære meg den selv. Det eneste problemet er at jeg ikke kan å spille gitar, og at jeg heller ikke har en å spille på. Nå har vi fått en gitar, så det problemet er løst, nå gjenstår det bare å lære meg å spille på den. Hjelp, jeg klarer det virkelig ikke, så ønsk meg lykke til!

Kan dere å spille gitar? Isåfall, kom å spill for meg.

Forresten, se hva Ruben viste meg, I'm speechless. trykk HER,

Det er virkelig verdt å se. Er det noen av dere som kan å spille den sangen her?


xoxo

2 kommentarer:

THE FASHIONISTA sa...

oii, så flinke de var!! :-O gitarspilling er tøft da :)

svar: jeg har allerede bloglovet den :-)

Anonym sa...

håper du velger å lære deg å spille. Får bestandig så lyst å lære meg det når jeg hører andre spille. Gitar er en koslig ting.