lørdag 28. februar 2009

Snakker vi flaks?

Ja Andrea, jeg har fått meg nye solbriller, og jeg digger de!

Det hadde seg sånn at jeg og mamma gikk rundt inne på solsiden, så la jeg merke til solbrillene inne på bikbok, men gikk ned for å handle mat. Så sa jeg til mamma at jeg bare måtte ha de brillene, for jeg hadde kommet til å angre i morgen hvis jeg lot være. så jeg sprang opp til bikbok og la brillene på disken. Det sto 100,- på prislappen, og det var jo ikke så mye. Men så sa den snille damen som jobbet der at det var et tilbud på 50% avslag på valgfritt plagg som gikk ut i dag, og etter hennes mening var solbriller et plagg, så det endte med at jeg fikk de for 49,50! Det er jo sykt billig. Tusen takk til den snille dama som jobbet på bikbok i dag.


Solbriller fra Bikbok's eye hide kolleksjon.

Hva synes dere om de nye solbrillene?

xoxo

9 kommentarer:

Anonym sa...

De var kjempe stilige!:D

Anonym sa...

De var kjempekule, Julie :- D

Anonym sa...

Kjempekule! Har nesten akkurat like selv, nesten ;) =)

Anonym sa...

De var utrolig stilige:D

THE FASHIONISTA sa...

Vil ha selv! :-D Kjempekule!

Anonym sa...

Jeg så også på de. De er kjempe stilige! :D

.. sa...

digger de nye solbrillene dine :)

Anonym sa...

Takk for interessant informasjon

Anonym sa...

always i used to read smaller posts that as well clear their
motive, and that is also happening with this piece of writing which I am reading now.


my web site - Muscle Man