mandag 2. mars 2009

30 ting dere kanskje ikke visste om meg

Jeg har tenkt å fortelle dere en del ting jeg har kommet på sånn litt etter hvert, som dere kanskje ikke visste om meg fra før. So, here it goes:

1. Jeg er veldig mørkredd
2. Jeg blir ganske fort sjalu (absolutt ikke noe å være stolt av)
3. Jeg knytter meg lett til folk, og blir derfor lett såra
4. Jeg smiler, stortsett hele tiden
5. Jeg har en sånn greie med at jeg ikke klarer å lukke igjen øynene i dusjen. (Jeg ser virkelig for mange filmer jeg ikke burde se)
6. Jeg blir lett sjarmert
7. Jeg er alt for opptatt, i følge M
8. Jeg begynner lett å gråte når jeg ser TV/film
9. Jeg tror jeg har trippelt så sterke følelser som det man egentlig skal ha
10. Jeg blir irritert når de som sitter ved sidenav meg er hypre når jeg prøver å jobbe
11. Jeg har en søt latter, som jeg ikke er klar over. I følge Julie
12. Jeg er alt for opptatt av at alt mulig skal matche
13. Jeg er glad i å diskutere med pappaen min
14. Jeg har planer om å lære å spille gitar, men det er det nok ingen som vil tro på
15. Jeg er ikke så jente-jente som alle får inntrykk av
16. Jeg er veldig perfeksjonist til tider
17. Jeg er veldig redd for å ende opp helt alene
18. Jeg er virkelig ikke fornøyd med kroppen min, og har aldri vært det heller
19. Jeg snakker russisk i søvne. I følge mamma
20.Jes synes ikke det er fint å være så tynn som jeg er, så ikke tro jeg er stolt over det
21. Jeg kan faktisk både å fiske, og å sette krabbeteiner
22. Jeg synger en del når jeg er hjemme, men ikke på kommando
23. Jeg bruker aldri så mye penger at jeg blir blakk
24. Jeg gikk faktisk på fotball en gang
25. Noen ganger er jeg litt fjern, så jeg kan se på klokka uten å egentlig se hva den er
26. Jeg er kald på hendene, hele tiden
27. Jeg kan å lage mat
28. Jeg elsker å kjøre båt, og kan å lese kart
29. Jeg er dårlig til å ta i mot komplimanger
30. Jeg er visst litt gretten om morgenen. I følge min sjarmerende lillesøster

Var det noe dere kjente dere igjen i, eller ble overrasket over?

xoxo

8 kommentarer:

Anonym sa...

Haha .. så komisk - masse som stemmer med meg!! :)

Anonym sa...

masse stemmer med meg :)

THE FASHIONISTA sa...

jeg er også alltid kald på hendene, og kan være utrolig fjern til tider også :-)

Anonym sa...

.. trodde jeg var den eneste som alltid er kald på hendene xP

Ronja Edelsteen sa...

jeg er enig i nummer 20 julie. DU E FIN! må si jeg ble smålig suprised av nummer 19 og 21. jeg har også den nummer 5 hahaha

Anonym sa...

Og du maste om å få pølse - "pølse-pølse-pølse!!!" - (som du ikke liker) på den fotballkampen
:-)

Anonym sa...

-og da du var liten holdt du fred i timevis bare du fikk en halv SITRON å sutte på....urk

Anonym sa...

Jeg også er veldig mørkredd! ;o