lørdag 7. mars 2009

NYTT

Blogginga har virkelig tatt av. Jeg visste virkelig ikke at det kom til å bli så populært, nå har jo alle skaffet seg en blogg. Det som er dumt med at det er så mange er at jeg har jo ikke tid til å lese alle, for jeg har faktisk et liv utenom å sitte her å blogge for dere og vet dere.

Jeg skal begynne med noe nytt tenkte jeg, eller i hvertfall prøve det ut litt. Det er å kåre ukas/månedens blogger/bloggere. For jeg tviler ikke på at det er mange bra blogger som jeg har gått glipp av, så dere kan jo legge igjen en kommentar hvis dere vil at jeg skal lese bloggen deres, så skal jeg gjøre det!

xoxo

5 kommentarer:

dina sa...

www.dinas-blogg.blogspot.com :-D
du brude ha uka's, så får vi nye blogger litt oftere enn måndens :)

annikken sa...

Sant, og hvis ikke man hadde noe annet liv hadde man jo ikke hatt noe særig å blogge om:)
Gøy med ukas eller månedens blogger!

Anonym sa...

Du kan gjerne lese bloggen min, da hadde jeg blitt glad:D

Julie ps sa...

www.juliepedersen.blogspot.com
hadde ikke hatt noe imot å blitt ukas eller månedens blogger :-)

Helena sa...

Selvfølgelig leser du www.helenawik.blogspot.com !