lørdag 7. mars 2009

Chai latte på Bær og Bar

Der er jeg hjemme fra bytur med Victoria. Vi satt lenge på "Bær og Bar" og bare prata. Om alt mulig. Hun er utrolig lett å snakke med, og så søt da!
Jeg fikk endelig smakt den mye omtalte Chai latte'n. Den var god den, men ikke så god som jeg hadde trodd.

Jeg kjøpte meg en del klær, som dere får se på bloggen senere, for nå kommer visst Victoria på besøk.

Har dere smakt Chai latte?
Outfit: jakke fra H&M, tubetopp fra Mango, sløyfe fra Friis & Co, bukse fra Gina Tricot, sko fra Pimpkie (?)
xoxo

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempefint antrekk, gleder meg til å se klærne du kjøpte!
Har ikke smakt chai latte, nei, men får vel gjøre det snart! Har hørt så mye om den! ;)
Liker du kaffe generelt?

Julie sa...

Tusen takk : - )

Ja, jeg har visst likt kaffe siden jeg var 2 år, men Chai latte er te, og ikke kaffe da :)

annikken sa...

Så fint antrekk:)
Jeg har smakt det, en jeg har laget selv og en på cafe.

dina sa...

du var utrolig pen!

Anonym sa...

Chai Latte er superdigg! =D

Anonym sa...

Pent antrekk, Julie! :)