fredag 6. mars 2009

Kommer jeg til å le av dette senere?

Jeg husker før, da jeg hang på Blink, og lagde meg hjemmesider på Piczo. Det var tider det. Jeg fikk aldri helt til de Piczo greiene jeg, i motsetning til Marie som var kjempeflink. Tilbake til saken.. Pluttselig ble Blink og Piczo helt ut, og vi begynte med Nettby. Nettby har holdt seg på topp lenge, helt til noen måneder siden. En del har sluttet med Nettby og flyttet over til Facebook og begynt å blogge i stedet (det kommer jeg tilbake til siden)

Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg føler meg ikke helt ferdig med Nettby enda, selv om jeg har Facebook. På FB kan man ikke snoke rundt når man kjeder seg på kvelden, og jeg føler at man får mye mindre brev og kommentarer der enn hva man gjør på NB.
I tillegg har jeg så mange søte brev på NB som jeg ikke er klar til å dra ifra.

Er dere ferdig med Nettby, eller henger dere igjen enda i tillegg til å ha Facebook?

Det jeg for min del lurer på er; kommer blogging også til å bli ut en dag? kommer jeg til å gå inn på bloggen min og le av alt det teite jeg har skrevet?

xoxo

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er fortsatt på nettby samtidig som jeg har facebook, og jeg er veldig enig med deg, er liksom ikke sånn at man kan gå inn på fremmede folk på facebook, eller snoke :b

Man kan jo si at blogg er en trend,og som alle trender, kommer de ikke for å bli, så kanskje du vil se litt tilbake å le av de tinga du mente da ;b

THE FASHIONISTA sa...

jeg er ikke 'over' nettby enda, men begynner å bli temmelig lei egentlig :-) vi kommer jo heller sikkert ikke til å blogge resten av livet, som når vi er tretti/førtiåringer osv ;-p

Anonym sa...

jeg er fortsatt på nettby!

Helena sa...

jeg er ferdig med nettby, men grunnen er bare at det ble et herk og ikke et fristed. bloggen er min redder, å den er ikke bare en trend for meg^^ Bra skrevet:)

Thea sa...

Jeg er heller ikke ferdig med Nettby, Julie.
Det er egentlig litt kjedelig der,
men jeg føler meg ikke helt klar for å "forlate" NB enda , hihi.