fredag 6. mars 2009

Hjemmearbeidsdag, eller fri?

I dag er det hjemmearbeidsdag. Det vil si fri!
Neida, jeg har faktisk gjort en hel tekst om diktet "Jeg ser" på NYNORSK! Jeg er ikke særlig flink til å skrive på nynorsk, men mamma er så snill at hun hjelper meg å rette den.

Senere i dag skal jeg på cafe med Julie, siden vi har mye å snakke om.. Men det blir nok like hyggelig som alltid. Har det alltid bra når jeg er med henne jeg så.

Nå må jeg gjøre litt mer nynorsk, så skal jeg ordne meg og dra til byen.

Hva skal dere gjøre i dag?
xoxo

4 kommentarer:

Andrea sa...

Høres ut som en bra dag : - )
Jeg skal ta buss til Tynset, kan nok ikke si at min dag er like bra som din.

THE FASHIONISTA sa...

Det er egentlig vanskelig å vite om hjemmearbeidsdagen er fri eller jobbedag ja ;p I kveld skal jeg på kino :-)

SannapuZ¨ sa...

kom nettopp hjem fra byen. var og møtte Maren en tur, siden hun skal være borte i helga. nå sitter jeg på rommet og venter på kjæresten som skal ligge her inatt:] håper du får en fin dag !

Anonym sa...

det er nok egentlig fri, men lærerene vil at vi skal jobbe :)
Jeg skal på kino ikveld jeg og, tipper på at jeg og vilde skal med samme personer x)