søndag 8. mars 2009

Morgenfugl eller noe sånt?

Det var utrolig hyggelig å ha Victoria på besøk. Vi så en film som het "Final destination 3" og en til som jeg ikke husker hva heter. Vi lå lenge å skravla til langt på natt. Det var veldig hyggelig, jeg fikk vite mye om henne som jeg ikke hadde en fjerneste anelse om. Jeg blir så glad når folk åpner seg for meg, og viser at de stoler på meg.
Jeg våknet utrolig nok først i dag, så jeg sto opp og lagde frokost til Victoria.

Nå har Victoria dratt hjem, og jeg og Martine må rydde huset før bestemor, bestefar, onkel Morten, tante Lena, Eline og Nikolai kommer på middagsbesøk.

Fortsett å legge igjen kommentarer hvis dere vil bli ukas blogger!

xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg vil bli ukas blogger, hihi(A)

Helena sa...

ble du også redd for solarium etter final destination 3?