onsdag 11. mars 2009

It hurts

Har dere noen gang vært i en diskusjon, og merket at den du diskuterer med ikke hører på noe av det du sier, og nekter å innrømme at de tar feil?
Jeg synes det er sinnsykt frustrerende. Jeg har noen få sånne diskusjoner, hvor jeg vet at jeg har rett, men så nekter den andre personen å gi seg. Jeg har såklart også de diskusjonene hvor jeg innser at jeg har feil, og gir meg.

Det sårer meg når noen jeg trodde var vennen min kan sitte der å diskutere og diskutere og nekte å høre på det jeg har å si..

Nok om den saken.

xoxo

5 kommentarer:

Anonym sa...

KAN DU DRIT I Å SKRIV KOMENTARA OM DERRE FUCKINGS KONKURANSAN DINE PÅ BLOGGINNLEGGAN MINE?? IALLEFALL DER Æ SKRIV NÅ FØLSOMT. GAAD

THE FASHIONISTA sa...

Ååh, sånne diskusjonspartnera e skikkelig irriterende! Såre skikkelig my å.

THE FASHIONISTA sa...

SV: Jeg registrerte meg ikke via din link nei, husker ikke helt hvem det var sin ;p Jeg la ikke merke til at du hadde sånn før i dag sju ;-)

Anonym sa...

høhø, sorry for at æ klikka xD, bare jævlig irriterende ;P
fin blogg btw :)

Anonym sa...

caaare !