onsdag 11. mars 2009

Jeg er altfor treig!

Dritt. Jeg hadde tenkt å legge ut et innlegg om mitt nye partnerskap med illusion.no, hadde lagra det og greier, men Vilde la det ut før meg. Haha.
Jaja, det er jo ikke vilde sin feil!

I og med at det blir dumt å skrive det samme som henne, så jeg kan vell bare skyte inn at jeg inngikk et partnerskap med illusion.no for å tjene penger på bloggen. Dere kan sjekke ut vilde's blogg som er linket til høyre her for å vite mer.

Og hvis dere vil gjøre det samme kan dere trykke på illusion-bildet til HØYRE på siden min, eller det NEDERST på siden og registrere dere der!

xoxo

2 kommentarer:

HANNE sa...

utrolig fin blogg du har Julie, kjempe spennende og artig å lese det som står i bloggen din :) gleder meg alltid til det kommer et nytt innlegg i bloggen din ;p

Julie ps sa...

det er irriterende når noen poster ett innlegg om noe du har tenkt å skrive, eller allerede har skrevet om. Men som du sier, er det jo ikke deres feil ;-p