tirsdag 10. mars 2009

KONKURRANSE


Nå som det er kaldt ute er det lett å få tørre lepper. Lipgloss beskytter ikke særlig bra, og lipsyl ser jo så kjedelig ut. Jeg har funnet en fin blanding, nemlig lipbalm'en Agatha Ruiz De La Prada.
De smaker godt, ser sykt freshe ut, og hjelper mot tørre lepper, alt i ett.

Pappa var så utrolig snill at han kjøpte med to rekker med 5 lipglosser hver!

Siden jeg også er relativt snill skal jeg dele ut to lipbalm'er til dere i sammarbeid med min sminkefri dag som er i morgen.

Poenget er å få med flest mulig på sminkefri dag, så dere skal vise meg at dere går uten sminke i morgen, og reklamere for det på bloggen deres (hvis dere har blogg)
I tillegg må dere jo kommentere dette innlegget for å si ifra om at dere har meldt dere på.
Jeg vet det er litt styr, men siden det er styr er det mindre folk som melder seg på, og større sjanse for ar dere vinner den MØRKEROSA lipbalmen med bringebær smak, og den BLÅ lipbalmen med pasjonsfrukt smak.
Hvis konkurransen ikke funker lager jeg bare en ny en med samme premie : - )

xoxo

20 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er med. Holder det at du ser meg uten på skolen? :p

Julie sa...

SV: Jepps Marie

Anonym sa...

kan jeg være med? (a)

Anonym sa...

kan æ bli med også ? (AA)

Anonym sa...

det e jori bare sånn btw.

Anonym sa...

Jeg vil være med :D
artig sånn konkurranse egentlig. Men da ser du meg på skolen imorgen.
jeg synes jeg skal få vinne jeg :D
vil nå værtfall det x D spesielt fordi jeg aldri vinner i konkurranser -,-

Anonym sa...

du kan regn med mæ julie, :-D ser meg i morgen ;-)

Anonym sa...

Jeg melder meg på :)

Anonym sa...

Blir med æ å : )
<3

Julie ps sa...

såklart er jeg med :-)

Anonym sa...

Æ blir me, ocf ;- D

Anonym sa...

Hehe, jeg er med :)

Helena sa...

kan de stakarene her i verden som har vipper som går rett ned få bruke vippetang, eller er det mot reglene.
Er uansett med...
<3 Helena

HANNE sa...

regn med meg, ser meg på skolen imorgen ;p

Anonym sa...

Jeg er med:D

Anonym sa...

Åh, for en fin premie! Jeg går dessverre ikke uten sminke. Haha, trist, men sant.

Anonym sa...

æ e me!

Anonym sa...

æ e med Julie! :D

Anonym sa...

æ melde mæ påå :D

Helena sa...

http://helenawik.blogspot.com/2009/03/sminke-jeg-er-heldig-med-en-rimelig-fin.html

Blogginnlegget^^