torsdag 12. februar 2009

Valentines day, hurra..

Jeg har aldri pleid å bry meg om hva jeg skal gjøre på Valentines day. Jeg har alltid pleid å være med Martine og resten av familien, siden hun har bursdag da.
Men nå som en del av vennene mine har fått seg kjæreste, og begynner å snakke om hva de skal gjøre på lørdag, hvilken film de skal se på kino, hva de skal spise på restauranten osv så har jeg begynt å tenke på det.

Er det bare en tilfeldighet at jeg alltid har vært singel på både bursdagen min, julaften og valentines day? Alle gave-dagene da altså. Hvis det er det, så er det en fæl tilfeldighet, for jeg er lei av det. Spesielt siden det betyr mer og mer jo eldre man blir.

Hva i alle dager skal jeg finne på da? mamma skal på ball, Martine og pappa er vell bare hjemme. Skal jeg liksom sitte hjemme med de og se på tv da eller? er ikke det litt trist?

Skal dere gjøre noe spennende på lørdag?

xoxo

2 kommentarer:

Andrea sa...

Hei : - )
Jeg skal en tur til Line tror jeg, hmm du kan jo kanskje finne på noe med A' da.

Julie sa...

ehm, dårlig ide