onsdag 11. februar 2009

Tolk det hvordan dere vil

Etter skolen i dag krøp jeg sammen under dyna og så "Mean girls" for hundrede gang. Mens jeg så det kom jeg på å tenke på en ting jeg bare måtte skrive om. Nemlig det å bli sammen med venners ekskjæreste.
For gutter spiller det vell liten rolle, og jeg kommer ikke til å klare å overtale dem til å ta litt hensyn, men dere jenter må da klare å oppføre dere såppas. Jeg synes hvertfall at det er utrolig dårlig gjort. Det er en uskreven regel, som alle jenter burde kunne.

Jeg er ikke dum, selv om jenta er lei seg etter det er slutt så skjønner jeg at gutten må få lov til å komme seg videre, men ikke med venninna til jenta. Det er mange, mange andre pene jenter her i verden, så velg noen andre, ikke flørt med de engang

Hva synes dere om jenter som blir sammen med exen til venninna si?

xoxo

9 kommentarer:

Anonym sa...

Konkurranse på bloggen min.

www.lisacathrin.blogg.no

Julie ps sa...

som sagt så er det en av mange uskrevende regler ijente vennskap, for noen da vertfall! Så det er bare ikke lov, vertfall hvis venninna de ikke synes det er greit. ;-)

Helena sa...

nei, herregud. Det forteller itt om venninn. Har hun siklet etter han lenge hun da, det må hun jo ha gjort :S

Vilde sa...

Jeg har det for meg at mange jenter mener det er en uskreven regel. Mange av mine venninner har blitt sammen med eksene mine. Ingen av de har spurt om noen "godkjennelse" før det skjedde. Så lenge jeg er over han, er det ok for meg. Tenk deg hvor mye sur og irritert jeg hadde gått rundt å vært uten grunn.

Vilde sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mia sa...

Jeg er enig i det Vilde har skrevet.
Det skjer hele tia, og man bør ikke gå rundt å være sur uten noe grunn. For meg er ikke det noe big deal. Mulig det er en annen kjemi mellom eksen og venninna.

Julie sa...

Vilde: Såklart mener jeg ikke de gangene hvor det er greit for venninna.

Mia: Fint for deg da

Anonym sa...

julie, skjerp deg, er du sur på meg eller noe? for jeg kan virkelig ikke skjønne hvorfor.

Ket Mari sa...

Jeg er enig med deg Julie,
men jeg syntes på en måte at det er greit om du har fådd godkjennelse fra venninda, og hun er over han.
Det spørs litt, mem man burde snakke med venninda først.