mandag 9. februar 2009

Urettferdig spør du meg

Jeg føler for å skrive et skikkelig bra innlegg, som jeg får plenti kommentarer på, men jeg vet ikke hva jeg skal skrive om, så der røyk den ideen : - (

Siden jeg ikke kommer på noe bra så kan jeg fortelle om noe jeg nettopp så. Det er to personer da. Jeg kan kalle de Lene og Lena, for det heter de ikke. Lene er veldig flink til å blogge. Hun har fint design, oppdaterer ofte, tar utrolig bra bilder, og skriver rett og slett morsomt og fengende. Problemet hennes er at det er ikke så mange som leser bloggen hennes.
Så er det Lena da, hvis man har fulgt med på begge bloggene kan man se at det Lene har lagt ut for noen uker siden, det legger Lena ut senere, som sitt eget. Lena har akkurat samme design som Lene, samme ide til headeren, samme oppsett på bloggen, og på innleggene og hun tar like outfit bilder. Men likevell få Lena veldig mange kommentarer.

Er det rettferdig at Lena har en blogg som er mer populær enn Lene når det er Lene som har funnet på alt som er på den?

xoxo

8 kommentarer:

Tita, eller Marthe om du vil.. sa...

Spelar vel liten rolle. Det blir jo som om Lene bloggar to ganger, så alle kommentarane blir jo på ein måte hennar?

Julie sa...

Joda, men hun får de jo ikke på sin blogg, og det blir jo ikke offentlig hennes

Anonym sa...

Nei, det synes jeg er urettferdig, så lenge de ikke er samme person.
-
Takk!

Julie ps sa...

det er jo helt feil da, å ta på seg æren av noe andre har gjort! Tror ikke DU selv ville likt at noen hadde gjort det mot deg. Hadde nok blitt skikkelig irrtert jeg da xp

THE FASHIONISTA sa...

Herregud, så teit og urettferdig! Hun som kopierer har vel bare et så uinteressant liv at ikke noe hun kan skrive på bloggen sin er verdt å lese.

Anonym sa...

Du er så sinnsykt pen!
https://www.idamarieew.blogg.no

Thea sa...

Det er skikkelig urettferdig!

Helena sa...

Du trenger ikke kalle meg Lene lenger, Julie, men takk for anonymiteten hittil X)

Huff, hvis det du sier er bassert på en sann historie, virker det litt sånn askepott over det hele. Hun gjør jobben og andre får kreditt for det...