mandag 9. februar 2009

Jeg orker ikke å se ut som ei Bratz dukke

På skolen har vi hatt et langt, og vanskelig reiseprosjekt i matte hvor vi skulle finne ut priser for alt mulig, altså finne ut hvor mye det koster å leve helt til hver minste detalj. Alt i excel. Jeg trodde jeg og Henrik skulle få 4, men i dag fortalte han at vi fikk 6!

Jeg er kjempesjokkert, men også veldig glad, spesielt siden jeg vet at pappa blir så glad.



I og med at jeg går på skole 6 timer om dagen må dere regne med å høre litt om det. Hvis jeg får gode karakterer så blir jeg jo veldig glad, og vil fortelle det til dere, men hvis jeg får dårlige karakterer skal dere få slippe å høre om det.



I morgen skal vi visst gå uten sminke og hårprodukter på skolen. Det går egentlig helt greit for meg, for enten dere tror det eller ei så går jeg mer uten sminke på skolen enn med. Hvorfor?


Sminke:
  • Det er bedre for huden min
  • Jeg slipper å kjøpe ny sminke hele tiden
  • Jeg kan sove litt lengre om morgenen
  • Jeg kan fint gni søvnen ut av øynene hele første timen uten å få masse mascara gnidd utover.
  • De på skolen får vent seg til å se meg uten sminke, så da slipper de å få sjokk hvis jeg ikke har hatt tid til å sminke meg en dag. Det er jo ikke noe særlig.

Hårprodukter:

  • Jeg slipper å kjøpe nye hårprodukter hele tiden
  • Det er bedre for håret mitt å gå uten
  • Det ser mer naturlig ut
  • Hårspray er skadelig for ozonlaget, tror jeg.
  • Hvis man bruker for mye hårspray over for lang tid legger det seg et ekkelt lag rundt hårstråene som ikke går av i vanlig vask.

xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Naturlig er fint det :)

Anonym sa...

Du er nå fin bestandig, uansett! Klem:-)