søndag 8. februar 2009

Jeg er positiv

Når jeg ser gjennom innleggene mine så ser jeg at de er ganske triste. Handler om triste bøker, triste filmer, kreft, meg som er trist osv. Dere må ha fått et ganske rart inntrykk av meg. Faktisk så er jeg ei ganske så blid jente som smiler mye, derfor skal jeg skrive om noe positivt.

I dag rakk jeg å våkne akkurat før pappa kom ned for å vekke meg. Oppe var frokosten på bordet. Når det er mer pålegg enn antall brødskiver jeg skal spise så blir det litt vanskelig. Ah, luksusproblem. Etter frokosten har jeg, pappa og Martine lagt inn votter, luer osv i den nye skyvedørs garderoben vår. Jeg fant noen skikkelig søte votter som har vært borte leeenge. Da ble jeg glad!

Det er jo morsdag i dag, så jeg og Martine ringte mamma for å si gratulerer. Hun var på ski, som vanlig. Jeg skjønner ikke at hun orker å stå opp så tidlig for å gå på ski i kulda, men hun liker det, og det er jo bra for henne så.

Senere i dag skal vi til bestemor og bestefar. Jeg gleder meg, siden det er lenge siden sist.

Jeg glemte å fortelle at Victoria var på sykebesøk til meg på fredag. Det var veldig snilt av henne. Vi snakket en del, også så vi "Final destination 2" som faktisk ikke er en trist film.

Nå har jeg skrevet ganske så mye positivt synes jeg, og mer skal det bli, det bare tar litt tid.

xoxo

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint du skriver, Julie :- )

Julie ps sa...

jaa, et gla innlegg! det liker jeg :-) mye bedre å være positiv enn negativ vettu. Åh sykebesøk er best, spesialiteten til vic eller!? xp

Anonym sa...

sv: takk, Julie. Ser ikke på Himmelblå jeg, men du får ha en fin kveld du og :- )

Julie ps sa...

sv: hehe ja, vi er nok det! xp

takk for det, ja må jo prøve. og om vi prøver sammen, blir det kanskje litt lettere!? :-)