onsdag 25. februar 2009

Ser dere noe nytt på bloggen?

Det nye er at jeg har ordnet det sånn at dere kan følge bloggen min ved å trykke på det ikonet her, som også står oppe til høyre på bloggen:
bloglovin
Hvis dere trykker på, kan dere jo samtidig registrere deres blogg på Bloglovin!
Hadde vært fint å vite hvor mange som faktisk leser bloggen min : - )

Det var da altså meg uten sminke, sminkefri dag vet dere.

Outfit: tunika fra Zara, bukse fra Bikbok, øredobbene var det ei venninne som lagde til meg for noen år siden tror jeg.

xoxo

2 kommentarer:

THE FASHIONISTA sa...

Smart at man får vite hvor mange som leser bloggen sin ja :-D

Anonym sa...

Du har en fin blogg og fine bilder som pynter den opp. Jeg er ny i bloggverden og lurer på om jeg også kan ha sånn selv om jeg har blogg.no? Kanskje jeg burde spurt noen som har blogg.no.

Uansett, du har en fin blogg som jeg tar ofte turen innom:)