onsdag 18. februar 2009

Julie hjerte Julie

Jeg har mye å skrive om, så sett dere godt til rette!

I går var jeg som sagt på ski.
Jeg hadde helt glemt den herlige følelsen av vinden i håret da jeg suste nedover bakkene, gleden over å ha tatt riktig smurning på skia mine og hvor deilig det er å kjenne at jeg har brukt dagen min til noe fornuftig!
Okei, det var tull, men det var faktisk ikke så ille. Jeg, Martine og mamma gikk fra en ellerannen parkeringsplass til Elgseterhytta. En tur på 6 km til sammen. Det er ikke såå langt, men for meg som ikke har gått noen turer denne sesongen så var det akkurat passe langt.
Etter skituren rakk jeg akkurat å skifte om før jeg og Martine skulle på kino med bestemor. Noen kan synes at det er teit å dra på kino med bestemora si, men i og med at bestemora mi ikke er 100 år gammel og senil så synes jeg at det er veldig koslig. Vi så The curious case of Benjamin Button. Hjelp. Hvor skal jeg begynne? Den var utrolig bra, både så morsom at jeg lo høyt, og så trist at jeg gråt. Den var også veldig bra laget, å få Brad Pitt til å se så gammel ut, men fortsatt kjekk, er bra jobba! Filmen var noe helt annet enn noe av det jeg hadde sett før. Den anbefales.
Så over til i dag. Jeg våknet hos mamma, men jeg og Martine tok etterhvert bussen til pappa. Når jeg kom fram ringte jeg Julie og spurte om hun ville bli med meg på cafe, og det ville hun, så jeg tok bussen til byen og møtte henne der. Først shoppa jeg en del, siden jeg hadde et gavekort på Zara som jeg måtte bruke opp + en genser jeg skulle bytte siden den var for liten. Julie ble sliten etter all gåinga og ville sette seg ned, og det ville jo jeg og så det passa bra. Vi rusla bortover til Jordbærpikene på torget. Det var veldig hyggelig å sitte det å slappe av etter all gåinga, og det var lenge siden jeg hadde drukket Caffe latte, så jeg var storfornøyd.
Etter å ha vært i byen kom Julie hjem til meg for å se LOST. Det var vanskelig å skjønne hva som foregikk på serien, så vi ga opp å snakka i stedet. Jeg tror ikke jeg noen gang har snakka såå utrolig mye med Julie før. Vi både lo og gråt, for hun er den personen jeg kan gjøre sånt med uten at det blir pinlig eller falskt. Det er jeg veldig glad for. Alt i alt så har det vært en veldig bra dag!
Dagens kjøp: hvit tunika fra Zara, hvit og blå tunika fra Zara, svart skjørt fra Gina tricot, grått skjørt fra Gina tricot, skjerf fra Gina tricot.
xoxo

5 kommentarer:

Julie ps sa...

hørtes jo utrolig koselig ut alt det her, med ski og kino ogsånn! Er veldig glad for at dagen idag ble sånn den ble, for er serriøst en av beste kveldene :-) <3

Anonym sa...

Hehe , ja ! har shoppet litt for mye nå. pengene bare flyr :o :(

Anonym sa...

Takk skal du ha=)
Jeg tror nåkk at jeg må få kjøpt den boka ja, vist den er i salg i bokhandlerene enda da..

THE FASHIONISTA sa...

hørtes skikkelig koselig ut, begge dagene :-) den hvite tunikaen var utrolig søt! tror faktisk jeg prøvde den en dag her, ellers så ligner de bare utrolig mye ;-)

Anonym sa...

kjempe fin blogg :)