tirsdag 17. februar 2009

Jeg skal på ski, skal du?

Jeg sitter her i superundertøyet mitt og lurer på hvorfor i alle dager jeg har sagt til mamma at jeg vil være med henne på ski. Jeg liker jo ikke å gå på ski, jeg liker bare å komme fram å få premie for at jeg har vært så flink å gå. Er det sånn til dere og i blant?

Greit, jeg kan inrømme at noen ganger kan det være koselig å gå på ski, hvis jeg slipper å gå så langt, og hvis ski'a mine ikke er bakglatte, det er sykt plagsomt. Når jeg skal gå framover så glir jeg bare bakover og må gå dobbelt så langt.


Jeg må nesten kjappe meg litt, siden mamma kommer om en halvtime, og jeg kan ikke gå slik.
xoxo

2 kommentarer:

THE FASHIONISTA sa...

Ski er koselig i vinter og påskeferiene, men kan være ufattelig kjedelig og :-)

Anonym sa...

Jo, det er nokså langt, desverre. Jeg koser meg max på ski i Ski. Men skulle gjerne hatt litt sol.