mandag 16. februar 2009

"The noted fashion photagrafer"


Jeg sitter her og ser på Top model med min 12 år gamle søster, Martine. Vi har kommet fram til at den ene dommeren er utrolig pen. Martine syntes faktisk at han er penere enn Zac Efron, og det må jeg jo si meg enig i. Tipper dere klarer å gjette hvem jeg snakker om?



Hvis dere gjettet fotografen Nigel Barker, så gjettet dere riktig. Jeg har sett hver sesong, og har alltid synes at han er pen. Ikke sånn fjortis-på-forsiden-av-TOPP pen, men pen på en annen måte. Sånn som Wentworth Miller fra Prison break. Synes dere Nigel Barker er pen?

Det er rart hvordan noen kan være pene på den måten som man ser med en gang, mens andre er pene på den typen at man må se nøye på de før man merker det. Hadde jeg sett bare et bilde av Wentworth Miller så hadde jeg sikkert ikke syntes at han var så pen som etter at jeg har sett serien. Hva synes dere ?

xoxo

3 kommentarer:

Anonym sa...

Han er virkelig pen, enig

Anonym sa...

Tusen takk det samme til deg :D

Anonym sa...

Wentworth Miller er helt sjef!