lørdag 24. januar 2009

skuffa

Jeg var hos Julie i går. Foreldrene hennes var borte, så jeg kom så hun slapp å være alene : - )
Vi lagde en videoblogg faktisk, jeg vet at det er dårlig kvalitet på den, fordi jeg brukte kamera og ikke videokamera, sorry for det.

Når jeg tenker meg om lagde vi to, men Julie skal få redigere den siste før jeg legger den ut.
Jeg er ganske irritert akkurat nå. For jeg skulle egentlig møte A i dag, noe jeg hadde gledet meg til, men vi har ikke snakket sammen i hele dag faktisk. Jeg er den typen som blir veldig lett bekymra når noen jeg snakker med 24/7 pluttselig blir så rar, og det vet A veldig godt. Så jeg skjønner ikke hva som er problemet.

Da får jeg vell bare finne på noe annet, så kan A sitte å angre seg. Too bad.



Outfit: bukse fra Gina tricot, bluse fra Zara, jakke fra H&M



xoxo

3 kommentarer:

Anonym sa...

Syktsyktsykt fint bilde av deg, Julie :- )

Julie ps sa...

ja var koselig med deg, og jeg gleder meg til jeg har redigert video bloggen! (h) åh A veit det jo godt, sjunner ikke hva han tenker jeg -.- nydelig bilde av deg <3

Anonym sa...

Syyykt fint antrekk!! Loved it!! :D