søndag 25. januar 2009

Ski, hm, nei takk

Sola som steiker,
røde kinn,
kvikklunch,
perfekt gli.

Nei takk, jeg liker ikke å gå på ski.
Mamma vekte meg kl 11:00 i dag, noe som er tidlig etter min mening. Hun ville ha meg med på ski, men jeg nekta. Jeg slapp heldigvis å være med, men Martine måtte. Synd for henne.
Må dere være med å gå på ski?

Jeg lurer på hvorfor hun lar den største slippe, men så må den minste være med. Kanskje hun prøver å få Martine til å like ski mens hun enda kan? Siden meg har hun nok gitt opp.
Jeg går nemlig bare på ski i påska.
Jada, jeg vet at det er veldig bra trening, for det trener vell omtrent alle musklene i kroppen. På lik linje med svømming tenker jeg meg.

Jeg aner ikke hva jeg skal finne på i dag, har dere ett forslag?
xoxo

6 kommentarer:

Tonje Holm sa...

SV: Takk for det :)

Anonym sa...

Jeg er våken nå! :D
Å stå på ski er koselig da! Veldig norsk, og og veldig koselig!

Du kan bake i dag! Perfekt søndagsaktivitet!

Anonym sa...

Haha!
La meg vite hva du valgte å bake, eventuelt hvordan det smakte! :)

Anonym sa...

så søt du er, kunne vel berre gått på ski om du likevel kjedar deg? marthe

Anonym sa...

Det er utrolig koselig å gå på ski, men det må selvfølgelig skje av egen fri vilje :)

Anonym sa...

se på landskampen på TV :D haha