onsdag 28. januar 2009

Flertallet bestemmer, ikke sant?

Nå er jeg på skolen. PC'en min er død, tror jeg. Den oppfører seg hvertfall veldig rart når jeg skal slå den på.

Så fint at så mange av dere har stemt på meningsmåleren min, og vil at jeg skal dra på nyttårsballet. Dere får viljen deres. Nå er alt ordnet. Jeg har bestilt frisørtime, kjøpt kjole og sko, og ordnet med en sykt bra ankomst! Dere får ikke vite den enda, siden det er ikke 100% sikkert at det går. Når dere får vite hva det er så skjønner dere det.

Jeg og Ane skal til Julie å ordne oss først, det blir sykt koselig, og jeg lover dere at det kommer mange bilder!

I friminuttet skal jeg, som i fjor, telle opp stemmer. Jeg er ikke i elevrådet lengre, men jeg får gjøre det likevell. Jeg vet ikke hvorfor jeg har så lyst, det har vell noe med at jeg liker å vite vinnerne før alle de andre, høhø.

Nå må jeg gjøre litt spansk med Marte,
xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

Du må legge ut bilde av kjolen du skal ha på deg !!:)