torsdag 29. januar 2009

Dove selvbruningskrem lukter ikke særlig godt

Jeg merker at alle er klare for ball nå, siden det stinker Dove selvbruningskrem på hele skolen. Ganske ekkelt egentlig.

Jeg gleder meg sånn, men det er veldig trist at jeg ikke får være med til Trysil, jeg kunne trengt en privattime eller to, siden jeg suger på ski.

Jeg og Julie skal holde tale på ballet, jeg grugleder meg, for jeg liker ikke å snakke i mikrofon. Vi får hvertfall mye oppmerksomhet, og det er vell bra.

Nå kan jeg ikke skrive mer, siden jeg er jo på skolen.
Og btw, pc'en min er fortsatt død, eller bare i koma.

Bruker du selvbruningskrem?

xoxo

4 kommentarer:

THE FASHIONISTA sa...

av og til, men egentlig bare på leggene ;p har Dove, men synes den er litt ekkel, jeg og. så klissete liksom xD

Anonym sa...

Jeg prøvde selvbruning, bare på leggene, jeg syntes ikke det var spesielt bra. Jeg holder meg til solarium, eller bare sole meg ute. Vis jeg først skal bli brun, spraytan, og selvbruning er noe dritt

Mia sa...

nåja, kommer an på hvilket produk det er. dove er ikke noe favoritt hos meg heller, jeg har brukt dior sin selvbruningskrem som gav en jevn og fin farge.
anbefales jenter

Anonym sa...

jeg har aldri prøvd det en gang ;O