mandag 2. februar 2009

To priser er vell ikke så værst?

Min kjære PC er død, sånn helt kaputt, så det blir nok lite blogging fremover.
Fredagen var sykt bra, ballet da altså.
Dagen startet med en treg skoledag som jeg ikke gidder å fortelle om, siden den var så kjedelig. Så hentet mamma meg og kjørte meg til frisøren, siden hun skulle bli med meg. Det var sykt digg å bare sitte der å bli dillet med.

Så kjørte vi til Julie. Dit hadde Ane allerede kommet, og alt var klart. Jeg krøllet håret til Julie, og vi sminka oss, tok på kjolene, spiste litt osv.

Etter det kjørte moren til Julie oss til brannstasjonen. Der sto det 4 brannmenn klare til å kjøre oss på ball. Da branndrakten var på og sirenene fylte gata kom vi fram til skolen, og de fulgte oss ut. Jeg må innrømme at det var veldig gøy å kjøre brannbil, og det var utrolig snilt av de å kjøre oss gratis!
På selve ballet var det rå'gøy. Jeg tror aldri jeg har dansa så mye på et ball før, jeg er fortsatt stiv i bena.
Jeg holdte på å glemme at jeg og Julie holdt tale! Vi hadde 'guttenes tale' og Erlend hadde 'jentenes tale' Det gikk faktisk utrolig bra, selv om vi skalv begge to.
Det var mange bra kåringer, jeg kan jo ramse opp de jeg husker:
Konge: Sondre Juul
Dronning: Tuva Myrholt
Kronprinsesse: Martine Jensen
Kronprins: Simen Hjortol
Prinsesse: Ingvild Adde
Prins: Lillebroren til kongen, som jeg ikke husker navnet på
Årets ullsokk: Viyan Gulen
Årets gangster: Andrea Kristin Hemnes
Årets sportsidiot: Marie B Woldseth
Årets hår: Eirik Wicklund
Årets mest fantastiske person 4evah: Linn S. Thoresen
Årets person: aner ikke
Årets fjortiz: Alexandra Sliwa
Årets dramaqueen: Lise Otnes
Årets antrekk: Eirik Wicklund og Selina L. Brekke
Årets bestfriends: Meg og Julie (bilde av premien)
Årets ankomst: Meg, Julie og Ane
Etter ballet, altså kl 01:00, dro jeg og en del andre hjem til Ingeborg. Vi slappa bare av egentlig, siden alle var slitne etter all dansinga. Kl 03:00 dro jeg, Ane og Julie hjem til Julie, og jeg slukna ganske så fort.
Alt i alt så var det en sykt bra dag,

Dere kan gå inn på nettbyen min (jkm93) for å se flere bilder fra kvelden!

xoxo

3 kommentarer:

Andrea sa...

Så bra at du hadde en fin kveld da søta mii :)
Hørtes bra ut det med brannbilen, jeg vil også kjøre brannbil :D

Anonym sa...

Det der hørtes ut som en skikkelig drømmekveld :-)

Anonym sa...

http://www.taletips.blogspot.com/