tirsdag 6. januar 2009

Senior prom

Skoledagen i dag var helt grei. Vi har begynt med mange nye prosjekter allerede.
Ett av de er om ett forfatterskap. Der skal vi velge en forfatter og lese to bøker fra den forfatteren. Jeg, Ina og Nikolai har valgt Jo Nesbø, og skal lese Marekors og Snømannen. Er det noen som har lest de?

Dagen i dag blir nok ganske kjedelig. Jeg skal gjøre norsk leksa mi, og såklart se Frustrerte fruer med pappa.

I morgen tror jeg at jeg skal vise dere rommet mitt, og senere stua mi. Slik at dere får se hvordan jeg har det hjemme. Men jeg må bli ferdig å rydde først, og det kan jo ta litt tid.

Jeg er utrolig irritert. 30. Januar- 1.Februar er jeg blitt invitert til Trysil for å stå på ski på ei hytte vi har leid med familien. Jeg hadde gledet meg veldig, og dessuten trenger jeg å bli bedre på ski, for jeg suger. Siden jeg skulle dit ba jeg Andreas (som er i elevråds-styret) om å prøve å hindre at skoleballet ble noen av de dagene jeg var borte.

På skolen i dag fikk jeg vite at ballet skal være 30. Januar. Hipp hurra for det. Hva i alle dager skal jeg gjøre da? Jeg vil jo veldig gjerne til Trysil, men hvem går vell glipp av "senior-prom"?

xoxo

1 kommentar:

THE FASHIONISTA sa...

ånei, så kjipt, Julie! :-O kan du ikke ta toget oppåver til Trysil på lørdagsmorgen eller noe sånt da?