mandag 5. januar 2009

Jeg kunne godt vært i dvale litt lengre

Jeg gidder ikke å skrive at det er lenge siden jeg har blogga, siden det vet jo dere like godt som meg. Jeg har nemlig vært i ny-leiligheten til mamma, og der er det ikke internett enda, ferdig med den saken.

Jeg er litt små irritert på en av foreldrene mine fortiden, siden vi krangler hele tiden, og jeg får kjeft for hver minste lille bagatell. Dritt.

I dag var første dag på skolen etter ferien. Eller "dvalen" som jeg egentlig burde kalle det. Det har seg sånn at når jeg skal opp veldig mye tidligere enn jeg pleier, så er jeg lys våken når vekkeklokka ringer. I dag var en sånn dag, og i tilegg husker jeg ikke om jeg hadde sovet eller ikke. Skoledagen gikk greit den, til og med gymmen. Da hadde vi hjørnefotball, og det var faktisk ganske gøy, selv om gym-læreren var dum og urimelig. Som alle voksne er nå fortiden.

Det var utrolig koselig å møte alle igjen. Spesielt Ingeborg, for hun hadde jeg ikke snakket sånn ordentlig med på veldig lenge. Noe av det som er så fint med Ingeborg er at uansett hvor lang tid det har gått før vi møtes igjen så er det så lett å fortsette der vi slapp.

Hjelp, jeg skal visst legge meg. Noen timer tidligere enn jeg gjorde i ferien, men jeg må fikse litt på døgnrytmen min som er helt kaputt.

xoxo

Ingen kommentarer: