tirsdag 6. januar 2009

Jeg kommenterer som bare det jeg

Jeg er veldig dårlig til å kommentere andre sine blogger. Som dere ser på lista over blogger jeg leser har jeg jo en del å lese, men jeg glemmer alltid å kommentere. I dag har jeg kommentert til Marie Amanda, Vilde, Marie og Camilla, så jeg er ganske fornøyd. Jeg må bare fortsette sånn.

Men samtidig så synes jeg det blir feil å kommentere på hvert eneste innlegg, hvis det ikke er noe å kommentere på. Hva synes dere?

Til slutt må jeg bare få sagt at dere bør besøke siden til Camilla. Utrolig søt og trivelig jente med en fin blogg.
I tillegg til å skrive om hvordan hun tilbringer dagene sine skriver hun også mye om hva vi bør spise, hva vi ikke bør spise og andre helse- og skjønnhets tips.
Her har dere bloggen hennes: www.camillasivertsen.blogg.no

xoxo

4 kommentarer:

Anonym sa...

naw så søt :D

Marie sa...

Jeg leste at du hadde kommentert til meg før jeg så kommentaren :- ) Takk, og beklager at jeg er så dårlig til å kommentere.

Sannheten er at jeg aldri har sottet på en mac før (a)

Marie sa...

SYKT fin header :o

Juni Og Rakel sa...

Heihei :) Vi liker kjempegodt bloggen din, og ville satt veldig stor pris på om du besøkte bloggen vår: www.juneandrachel.blogspot.com !!
Hilsen Juni og Rakel