onsdag 7. januar 2009

Ikke snakk dritt uten å stå for det etterpå

Jeg er så trøtt nå. Det har vært så slitsomt på skolen.
Først ble det skikkelig drama av noe helt dumt. Jeg synes hele greia var unødvendig og teit, og at noen ganger er det helt greit hvis ikke alle kommer å blander seg oppi ting de ikke har noe med, og kommer med usaklige eksempler. Det var ikke noe big deal, og jeg er ikke typen som er lang-sint, men det var fortsatt teit.
Men, nok om det.
Da jeg ikke gidda å krangle mer gikk jeg til gym. Der hadde vi en hard økt på styrkerommet. Jeg er stiv i hele kroppen og vil helst legge meg å sove.
Men jeg kan ikke, for jeg må være oppe slik at jeg får sett GG og Ugly Betty. Dere tror vell ikke at jeg ville gått glipp av en sesongstart?

Skal dere se Gossip girl og Ugly Betty i dag?

xoxo

4 kommentarer:

THE FASHIONISTA sa...

jaaa, det skal jeg :-D

Anonym sa...

sv: takk :)

enig med den der! alt for mange som blander seg inn i små ting som ikke gjelder dem, så kan de egentlig ikke historien bak eller hva det er. irriterende!

Marie sa...

Du virket fornærmet ut da du var på vei til gymmen egentlig ;p kan jo hende at det der var grunnen.

Da du skrev at du ikke pleier å være langsint minte det meg om da vi satte rekord i å bli venner på barneskolen. Haha, det var morsomt.

Ida sa...

takk takk, i lige måde.:)
ja hold degborte fra drama, det er så oppskrytt og sykt bortkasta.
Drama på GG er waaay better