fredag 9. januar 2009

Brownies og makramê

Jeg var hos A i hele går, det var sykt koselig. Pappa var så snill at han henta meg, og i tillegg hadde han kjøpt de bøkene jeg skulle ha. Det var litt sjokkerende, for han pleier ikke å gjøre sånne ting for meg som jeg egentlig kan gjøre selv. Men det var hvertfall veldig snilt av han!

Når jeg kom hjem fra skolen satte jeg og Martine i gang med å bake kake. Jeg aner ikke hvorfor, sikkert fordi vi rett og slett liker det?

Nå er kaka ferdig, og Martine skal lære meg å flette makramê!

Kan dere å flette makramê?

xoxo

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så koselig det høres ut som om dere har det! Nå blir jeg riktig glad... :-)

Anonym sa...

Jeg kan å flette makrame, men det vet du ;p Man blir avhengig!

Jeg har ny blogg nå :- )

Julie sa...

Vet det Marie, la den til :)

THE FASHIONISTA sa...

kan ikke, men vil lære da, for smykkene ser jo sykt tøffe ut :-)