onsdag 3. desember 2008

Syk, slapp og sliten

Så bra at mange av dere har stemt for at jeg skal farge håret mitt mørkebrunt, for det er det jeg helst vil. Men så er det litt kjipt at så få har stemt for at jeg skal ha det litt lysere enn nå, siden det er det mamma insisterer på, og i følge henne (og pappa) er det hun som bestemmer. Vi får se hva det blir til.

I går hadde jeg først engelsktentamen, så tok jeg bussen inn til jobben til pappa, byen da altså, fordi at vi skulle på middag til Camilla og Andrea. Da vi kom dit hadde Camilla dekket på til oss og holdt på å lage mat, Sofie gikk rundt og snakket med seg selv (hun er så søt!), og Andrea hadde ikke kommet enda.
Etterhvert kom først Martine, så Andrea. Da spiste vi, bada Sofie og så Grey's anatomy. Det var veldig hyggelig å være på middag der, det er det alltid. Jeg føler meg så hjemme der.

I dag har jeg migrene og er skikkelig slapp, som jeg har vært i de siste dagene, derfor er jeg hjemme fra skolen i dag.

xoxo

2 kommentarer:

Marie sa...

Jeg tror du passer til både lyst og mørkt hår, Julie :- ) Det blir nok fint uansett.

Hørtes ut som du hadde det hyggelig hos Andrea, også får du ha god bedring i dag.

Anonym sa...

Lykke til med mattetentamen i morgen:-) Klem