torsdag 4. desember 2008

Jeg har så snille besteforeldre

Skal bare blogge litt kjapt, siden jeg skal straks hoppe i dusjen.
I dag hadde jeg først matte tentamen, og har bare tre ord å si til det; Jeg hater matte. Etter det tok jeg bussen til byen, fordi jeg skulle på Zara med bestemor. Så først dro vi inn på Zara, jeg tror bestemor likte butikken godt! Jeg har kjøpt masse klær i dag, eller, bestemor betalte en god del av det: en kjole, en rå'digg hettegenser, julegave til meg som dere får se etter julaften, (fra Zara) undertøy og enda en julegave til meg (fra H&M) og en kjempefin hårbøyle (fra Friis & Co), kan godt hende at jeg kjøpte noe mer, men det husker jeg ikke. Jeg er kjempefornøyd, bestemor er så snill med meg!
Etter det gikk vi til solsiden, på Bær og bar og spiste middag. Det var godt å sette seg ned etter mange timer med shopping, det er det alltid.

Helt til slutt kom bestefar å henta oss, og kjørte oss hjem til bestemor og bestefar. Og noen timer senere kom pappa å henta meg, og nå sitter jeg no' her da : - )

Det var veldig hyggelig å være med bestemor i dag. Jeg er glad for at hun ikke er den typen bestemor som jeg må gå ut med fordi pappa tvinger meg, eller fordi hun er så gammel og kjedelig at ingen andre gidder å være med henne og at hun ikke kan være alene. Siden hun er lærer for en 6. klasse vet hun vell en del om barn. Ikke at jeg går i 6. klasse lengre, men ja, dere skjønner hva jeg mener, hun er ikke helt lost liksom.

Nå må jeg gå å dusje, også skal jeg prøve på de nye klærne!
xoxo

4 kommentarer:

Marie sa...

Du må få lagt ut bilder av klærne en gang :- )

Anonym sa...

Honey, nå når du skriver så bra så må du gjerne få skrive "vel" riktig også; med bare én l:-)

Julie ps sa...

hørtes koselig ut jo! heldig du som har sånne besteforeldre :-D kjempe fine klær du har kjøpt deg og.

Ronja Edelsteen sa...

ågud, mamman din er jo drit søt også! hva er greia med koslige foreldre da? eller, ikke så rart de er koslige egentlig, jeg ville også vært koslig mot datteren min vis jeg hadde hatt en datter som deg da.. hm. eeh, ja. saklig