fredag 5. desember 2008

5 kg fra og til

Å veie seg er noe man bør gjøre noen ganger i året. Noen tenker ikke særlig på det, noen gruer seg, mens andre synes rett og slett at det er forferdelig.
Mamma og pappa, spesielt pappa, er sånn at de gjerne vil vite hvor mye jeg veier til tider. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg antar at de bare vil passe på meg.
Nå kom jeg til å tenke på noe jeg gjør, som jeg egentlig ikke burde gjøre.
Hver gang jeg går på vekta hjemme hos pappa, tør jeg nesten ikke å se hva som står. Jeg står alltid og smågruer meg til de to sifrene kommer opp på den lille skjermen. Hvorfor i alle dager er jeg sånn ? Jeg veier jo absolutt ikke mye, og har aldri gjort det heller, og noen ganger har jeg gått ned i stedet for å gå opp som jeg egentlig skal. Tanken på at jeg skal ha gått opp 5 kg eller noe streifer meg alltid. Å gå opp 5 kg, eller til og med 10, det er da det jeg skal! Det hadde ikke skadet, så hvorfor tenker jeg sånn da? Det har faktisk aldri skjedd at jeg har gått opp 5 kg fra sist gang jeg veiet meg, så jeg aner ikke hvor jeg har det fra. Jeg blir litt irritert på meg selv.
Er det bare jeg som føler det sånn?
Jeg har forresten noen outfits til dere som jeg ikke har hatt tid til å laste opp før nå;



Jeg har et bilde uten lua, jakka og skjerfet og, men den genseren er så utrolig utringet, så jeg kan nesten ikke legge det ut her.


1. Lue fra Zara, hettegenser fra H&M, genser fra Zara

















2. Jakke fra Vero moda, T-skjorte fra Zara, bukse fra Zara
















Hårbøyle fra Friis & Co, den rå'digge hettegenseren min fra Zara, bukse fra Bikbok

xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltid et høydepunkt på dagen å lese i bloggen din, og ekstra spennende når "pappa" er omtalt, selvsagt :-)
I dag skal jeg lage rype til middag, det er lenge siden sist. Gleder meg :-)

Ronja Edelsteen sa...

så søt pappan din er! bytte pappa?
du burde bli modell btw, du har virkelig potensiale