søndag 7. desember 2008

Jule-lunch

Først må jeg fortelle om i går;
I går ble jeg vekt av mamma som kom med frokost på senga til meg. Jeg begynte å lure på om hun bare gjorde det for å være ekstra snill, men så skjønte jeg at det var fordi hun villa ha med meg og Martine til en venn av henne. Da vi kom til A skulle minste'jenta hannes feire 7-års dagen sin, så han holdte på å bake kake. Jeg og mamma stod bare å så på, mens Martine koste med marsvinene deres, sammen med hun største jenta.
Det var faktisk mye kosligere å være der enn jeg hadde trodd. For jeg hadde nemlig trodd at det kom til å bli kjedelig og ganske så pinlig. Men det var det ikke, det var veldig hjemmekoslig der faktisk.

Etterhvert skulle de dra på bursdag, så da dro vi på kunstutstilling. Kunstutstillinga var veldig bra, det var utrolig mye fint der!

Senere på dagen, kl 17:30, dro jeg til Julie, for jeg skulle ligge over der. Jeg trenger ikke å forklare hvor koselig det var, for det er alltid koselig hos Julie. Vi så Mamma Mia, og snakket masse. Det er rart det der, men vi går aldri tom for ting å snakke om. Vi var opp til sånn ca 03:00, rundt der ett sted hvertfall. Det er alltid sånn med med og Julie når vi ligger over hos hverandre: vi er oppe sent, og neste dag husker ingen av oss hva vi gjorde for å holde oss våkne.

Da vi våknet i dag, kl 13:30, gikk vi opp å spiste frokost. Etterhvert skulle Julie på jule-lunch med familien, så hun måtte ordne seg til det. Jeg vil også på jule-lunch ! Da har jeg enda en anledning til å pynte meg, noe jeg har altfor sjeldent.
Har du jule-lunch med familien din?

Nå må jeg gå, for jeg skal skrive en analyse om Peer Gynt. Bare fordi jeg synes det er så utrolig gøy, og fordi at jeg synes Henrik Ibsen er den kuleste mannen i verden, woho.

xoxo

1 kommentar:

THE FASHIONISTA sa...

jeg vil også på julelunsj!:-)