mandag 8. desember 2008

TG er kjedelig, men sikkert nyttig

Denne uka har vi KOM uke på skolen, og hvis dere har lest bloggen min så vet dere hva det er : - )
Jeg skulle egentlig ha gym de to første dagene, men jeg fikk vite i dag at det ble avlyst. Så jeg skal ha spansk hele uka.
Jeg og Line satt og slappet av på F1 hele dagen, det var greit å sitte med henne egentlig, jeg har ikke snakket med henne sånn ordentlig på mange måneder.

Nå bare rusher det på med bra karakterer her. Jeg fikk først 5 på engelsk tentamenen min (hvor jeg ikke rakk å skrive ferdig teksten) og før i dag fikk jeg 5 på sånn samtale med Anita om en bok jeg hadde lest. Jey me

I kveld har jeg vært på TG (trafikalt grunnkurs) Det var veldig kjedelig, men det var koselig å møte Maiken J igjen.
Herregud, jeg rekker jo ikke å få møtt alle som jeg egentlig bør møte lengre.

Jeg har forresten en kul sang til dere! Den er utrolig dansbar, hvertfall etter min mening.
http://www.youtube.com/watch?v=DZJJEtJSiuM

xoxo

3 kommentarer: