onsdag 31. desember 2008

Flink Julie

Utrolig nok er jeg våken. Jeg pleier egentlig ikke å våkne før om 2 timer, men i dag sto jeg opp kl 10:00. Jeg rakk ikke å blogge i går, så jeg kan skrive litt om dagen min, det jeg husker av den.

Først dro jeg til byen for å møte Magnus. Etterhvert skulle Magnus hjem, så da fikk jeg Kristina til å komme til byen. Før Kristina kom møtte jeg på Eivind, Julie og ei jeg aldri har møtt før som heter Marte. Søt jente.
Senere kom Kristina, da gikk vi på Mc Donnals for å spise. Jeg hadde ikke møtt henne på ganske lenge, så vi satt lenge å pratet.
Så fant vi ut at jeg skulle ligge over til Kristina, også dro vi en liten tur å møtte Ruben, Sindre og Martin. Det var hyggelig å se de igjen, men rart å være med de uten at Ola også er der.

Da vi kom hjem så vi Fritt vilt, som heldigvis ikke var så skummel som første gang jeg så den. Da filmen var ferdig fikk vi besøk av Chris og kompisen hans, Amund. Venner av Kristina.

Vi sto som sagt opp kl 10:00 og var dødstrøtte siden vi sikkert ikke sovnet før 06/07:00 tiden. Vi tok bussen sammen til byen, så tok jeg bussen videre hjem til mamma og klarte å være der før kl 12:00 !

Jeg er veldig trøtt, og kvalm, så jeg tror jeg skal legge meg å sove litt før mamma kommer tilbake fra ski-turen sin.

Ah, jeg glemte at det var nyttårsaften i dag. Jaja, det får jeg skrive om senere.

xoxo

Ingen kommentarer: