torsdag 1. januar 2009

Godt nyttår

Nytt år, nye muligheter, bla bla bla. Dere har hørt det før.

Jeg regner med at alle fikk med seg at det var nyttårsaften i går, hvis ikke burde dere virkelig ikke ha drukket så mye.

Jeg fikk feiret nyttåret med mange av de jeg bryr meg om, noe jeg er så heldig at jeg alltid får.

Først kjørte vi til Are kjæresten til mamma, for å spise. I tillegg til Are var barna hans der også. Ragnhild (7, på bildet), Einar (9) og Sigrid (11). Vi spiste god middag, spilte spill og så film. Familiekveld da altså. Etterhvert ble familiekvelden over for min del, da kjørte mamma meg til Julie.
Der ventet vi på Gudbjørn, så gikk vi ut. På vei opp til stokkanhaugen rakk vi både å dra innom Henrik for å hente Jo Ricardo, Jørn og Henrik, og å møte Andreas. Da vi endelig kom frem var det en del folk der. Vi hadde utsikt helt over til andre siden av fjorden, så jeg var storfornøyd da klokka var 00:00 og jeg kunne se på alle rakettene. Jeg var i kjempegodt humør hele kvelden, og hadde en bra nyttårsaften med Julie og resten av folket.


Rundt kl 02:00 kom Julie's pappa å hentet oss. Jeg lå over til Julie. Tror det var hyggelig, men jeg husker ikke så mye av det. Vi sovnet i 07:00 tiden, helt utslitt etter en lang dag.

Nyttårsforsetter ja. Jeg kan ikke akkurat si at jeg oppfylte fjorårets, siden jeg hadde ingen. Jeg har derimot funnet på noen for i år
  • Komme inn på den vgs skolen jeg vil
  • Få enda bedre karakterer
  • Spise sunnere
  • Gi mamma og pappa mere kos (de får aldri kos av meg, høhø)
  • Shoppe litt mindre (særlig at det kommer til å skje)
  • Ta flere bilder, lage flere minner
  • Blogge mye bedre!
  • Få meg en bra kjæreste

Kanskje jeg kommer på flere senere, men dette får holde for nå. Hva er deres nyttårsforsetter? Jeg håper 2009 blir et bra år både for meg og for dere. Jeg håper også at jeg klarer å ta vare på de vennskapene som betyr mest, og at jeg klarer å la de vennskapene som ikke er ekte bli igjen i 2008. Jeg har allerede begynt, tror jeg.

Outfit: Hettejakke fra Billabong.

PS: Jeg må bare le litt av TV3 som sender "Alle elsker Mary" for hundrede gang i morgen.

xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

så fin jakke :D