mandag 29. desember 2008

Desperate houswives

Før var det mandager jeg gledet meg til på tv-fronten, siden da gikk Sex og singelliv. Det er jo ferdig, men det var ikke noe problem å finne noe annet å glede seg til!

Frustrerte fruer begynner nemlig på i morgen, kl 21:30-22:20 på TV2.

Nå har det gått 5 år siden vi så de sist, og det er nok mye som har forandret seg i Wisteria Lane siden sist.

Jeg gleder meg noe helt sykt, det er kanskje fordi de har pause oftere enn de faktisk sender serien. Det er ganske kjipt, men da får jeg noe å glede meg til når det først går da.

Ser dere på Frustrerte fruer?

xoxo

5 kommentarer:

Anonym sa...

Frusterte fruer er morsomt!

Anonym sa...

ååå jaaa , gleder meg sinnsykt jeg også !!

Julie ps sa...

JA, gleder meg jeg jaa :-D

Sofie Louise sa...

jeg digger frustrerte fruer!

Andrea sa...

Gjett om jeg skal se det da!
Husker du de gammle tider søss?
Vi laget mat og så Fusa i Fua :P
Det var kos..
Savner deg søta