tirsdag 16. desember 2008

Det er jo noen bra ting og

Ok, jeg kan ikke bare sitte her å skrive sutre innlegg, dere må jo tro at det er alt jeg gjør om dagene.
Jeg har jo noen ting som holder meg oppe og:
*Det er snart jul
*Jeg fikk 6 på norsktentamen!!!!!
*Fikk 5+ på samfunnsfag mappe
*Andrea inviterte meg nettopp på pepperkakebaking/jentekveld på fredag
*J sendte meg en søt boks, med noe enda søtere inni.
*Jeg har vell hvertfall en person som gidder å lese bloggen min
*Jeg har en del gode venner som orker å prate med meg, og som trøster og passer på meg.

xoxo

3 kommentarer:

Julie ps sa...

nåmmen du har bilde av gaven min :) bra at jeg hjelper til å gjøre dagen din litt bedre, er her for deg uansett!

Marie sa...

Gratulerer med så supre karakterer! 6 på norsk til Børge er hva jeg har hørt, utrolig vanskelig.

Bra du skrev dette innlegget nå, for det har litt negativ stemning inne her i det siste :- ) Dette hjalp godt. Fortsett sånn.

Anonym sa...

Du må være utrolig flink på skolen , Julie. Kjempebra ! :-D Jeg vil også være det ! :-D