onsdag 17. desember 2008

Innlegg nr. 100

Da jeg var liten pleide jeg ofte å prøve å skrive dagbok. Jeg kunne skrive, det var ikke problemet. Det var nok heller det at jeg ble så fort lei. Derfor trodde jeg aldri at jeg skulle klare å ha en blogg, men nå er dette faktisk mitt hundrede innlegg.
Nå har jeg jo blogget i en liten stund, og vil gjerne at dere skal komme med:

Ting jeg kan gjøre bedre.
Spørsmål hvis dere har.
Ting dere synes mangler.
Ting dere vil at jeg skal skrive om.
.. Alt dere kan komme på egentlig.

Jeg har noen greier å skrive om, men først skal jeg se om dere har noen forslag.

xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg har vel verken adgang eller stemmerett, men jeg synes det er ekstra morsomt å lese når du starter en liten debatt med deg selv, dvs tar opp ting som er vanskelig for ungdommer som deg, og du argumenterer litt for og mot og spør leserne dine hva de synes...det er morsomt å lese også får jeg en liten smugtitt inn i fjortistilværelsen....som ikke har forandret seg så veldig mye siden jeg gikk på Ringve :-)

Kristine sa...

Gratulerer med innlegg nr 100 ;)