onsdag 19. november 2008

You suck

I dag har selvtillitten min blitt dyttet så langt ned at jeg vet ikke hva jeg skal si en gang.
Det hele begynte med den fæle gym-timen hvor vi skulle ha turn. Det er da ikke min feil at jeg ikke får til å hoppe over en bukk som er nesten like høy som meg selv! Når jeg er såppass lita, og faktisk ikke får noe som helst sprett av det brettet så kan de jo ikke forvente at jeg bare skal fly over som alle de andre? Selv om det var kjedelig så prøvde jeg hvertfall da.
Etter gymmen skulle vi egentlig ha base (sånn at vi jobber med hva vi vil fra timeplanen) men jeg ble med i matte-timen i stedet. Der hadde vi om brøk med tall, og regning med parentes osv. Jeg skjønte ikke noe av det Stefan snakket om, jeg følte meg skikkelig dum. I det siste har jeg jo gjort det bra i matten, men denne timen var bare fæl.
Nå er jeg i dårlig humør og føler meg som den dummeste personen i verden, men jeg smiler likevell jeg!


Heldigvis så fikk jeg tilbake den 9-sider lange naturfag fagteksten min om fornybare og ikke-fornybare energikilder som jeg skrev for en stund siden. Den fikk jeg 5 på. Fint at det var en positiv ting i dag da hvertfall.

Jeg hadde noe annet jeg også skulle skrive, men jeg har glemt det. Jeg får skrive det ned når jeg kommer på det!

outfit: Jakke fra JC, topp fra H&M, Skjerfet aner jeg ikke hvor er fra, og smykket er fra den derre gullsmeden vet dere.

xoxo

5 kommentarer:

THE FASHIONISTA sa...

åååh, jeg føler meg også som verdens dårligste, når det kommer til turn! lærerene er så DUMME som ikke skjønner at vi som er lave ikke klarer å komme oss over den DUMME bukken! høhøø, men det er jo bare turn, så det gjør ikke så mye lell :) <3

Julie sa...

vet det, de tror at selvom vi er lave så skal vi jo såklaart få til alt det de guttene på 1.80 får til -,-

Anonym sa...

Men plusspoeng for at du prøvde!!! Og gratulerer med fem på naturfagteksten. Det var virkelig bra. Den matten kan faktisk jeg hjelpe deg med, bare si fra. Klem!

Anonym sa...

gidder du å sende meg den naturfag prestentasjonen :)?

Anonym sa...

send til ; mariam9-3@hotmail.com
thankU<3