onsdag 19. november 2008

Why do all good things come to an end?

Nå kom jeg på hva jeg skulle skrive!

Jeg har noen jeg har kontakt 24/7, møtes ofte, snaker flere timer i telefonen, snakker alltid på msn, på meldinger og på nettby. Men pluttselig så tar det bare stopp. Noen ganger er det meg, noen ganger er det de.

Det er rart hvordan noen du kjenner kan bli noen du kjente,
og de du var med hver dag sier du ikke hei til om du møter de på gata.

Jeg blir egentlig både sjokkert, irritert og lei meg over folk som bare slutter å ta kontakt, og ikke gir en god grunn engang. Det er bare teit, og ikke hyggelig i det hele tatt.
Spessielt når det gjelder gutter. Enkelte har det med å snakke skikkelig mye med ei jente (nå snakker jeg ikke om meg, men sånn generelt) også etter noen uker er det slutt på meldingene, de tar ikke telefonen selv om jenta vet at han er der, blokker de på msn og sletter innleggene på nettby.

Det er bare barnslig å slutte å ta kontakt fordi dere er redde for at ting skal bli litt seriøst.

xoxo

1 kommentar:

Julie ps sa...

kunna ikke sagt det bedre sjøl jo, det dær e så sant! e så lei av folk som bare kutte kontakten plutselig, hadde vært greit å fått et lite hint kansje... utrolig bra innlegg vertfall julie <3