tirsdag 18. november 2008

Fourty and still fabulous

I dag har mamma bursdag. Ikke en vanlig kjedelig bursdag, men nemlig 40 års dag. Jeg begynte egentlig på skolen kl 10:30, men jeg sto opp kl 06:30 med Martine for å servere godteri og gaver og kaffe på senga til mamma. Hun virket veldig fornøyd både med godteriet og morgenkåpen, nattkjolen og vinglasset hun fikk i gave. Jeg vet at vinglass høres ganske kjedelig ut, men hun samler på de så.

Det blir nok ikke noe feiring i dag, men på fredag skal familien hjem til mormor med alle tantene og onklene mine, og på lørdag skal vi ha kaffe og kake hjemme for oldemor, oldefar osv. Jeg gleder meg ekstra mye til fredag, fordi hver gang det er litt ekstra spesielle begivenheter med mamma og hennes familie så tar alle av utpå kvelden. De er så livlige!


Problemet er bare at jeg ikke har en fjern anelse om hva jeg skal ha på meg. HJELP? Jeg fant et par kjempestilige pensko på falkanger som jeg kunne hatt på meg, men mamma kjøpte de i stedet. Shame on her !

Nå skal jeg først gjøre litt lekser, så skal jeg, mamma og Martine ut å spise : )



Outfit: jakke fra bikbok, topp fra GT, smykke fra den samme gullsmeden som det i går.

xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin blogg :-D