mandag 17. november 2008

Oransje vs. lilla

Jeg tenkte at siden vi snart kommer til ventetiden, altså det som kalles advent, så passet det bedre med lilla på bloggen enn oransje. Likte dere det eller så det forferdelig ut?





Jeg skjønner ikke hva som feiler meg, siden på skolen i dag var jeg så utrolig positiv til en oppgave vi har som kalles Karen og Syver. Der skal jeg liksom være Karen som var 15 år i 1937 (men jeg tok 1930) også skal jeg skrive dagbokinnlegg fra hennes liv i 1930, 1950, 1970 og 2008. Jeg har skrevet to innlegg allerede, men jeg skal nok jobbe en del med det i dag og! Anita sa faktisk at hun merket at jeg var mye mer positiv til både Karen og Syver oppgaven og til engelsken, og at det var bra. Høhø.

I morgen er det en stor dag. Sansyneligvis ikke for dere, men her i heimen. I morgen har nemlig mamma bursdag, og det kommer sikkert et innlegg om det i morgen når jeg kommer hjem fra skolen.

Outfit: Genser og bukse fra bikbok, smykke fra en ellerannen gullsmed

xoxo

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hm...når det å være positiv til en oppgave på skolen tolkes som et tegn på at det feiler deg noe, blir jeg litt bekymret ;-)
-men veldig bra at du er positiv, det er så utrlig lett å merke forskjell på deg når du er positiv og negativ...og din innstilling smitter også lett over på andre, så da forstår jeg godt at læreren setter pris på at du er positiv :-)

THE FASHIONISTA sa...

det var superfint med lilla og hvit siden det passer perfekt til advent-tida :D

Anonym sa...

-to skrivefeil i ett innlegg er ikke dårlig