søndag 16. november 2008

Sleepover hos Ingeborg

Dette er den første helga på lenge at jeg ikke har hatt noen planer, derfor trodde jeg at det skulle bli verdens kjedeligste lørdagskveld i går. Det ble det ikke. Ruben ringte meg å spurte om jeg ville komme til Ingeborg med Guitar hero'en min. Jeg orket ikke å dra hjem, så Ingeborg sa at jeg kunne ligge over. Det var koselig, selv om vi ikke sovnet før rundt kl 06:00.
I dag har jeg bare slappet av egentlig. Pappa hadde laget god rådyr middag til oss, mens jeg og Martine lagde fruktsalat med sjokolade til dessert : - )

Skulle gjerne skrevet mere, men jeg må gjøre litt lekser. (Ja, desverre, på en søndag)

Nå snør det ute, hvertfall hos meg. Snør det hos dere også?

Gå ut og nyt den, lag en snøengel eller noe, og ikke sløs bort den fine søndags ettermiddagen på å gjøre lekser, som jeg gjør!

xoxo

Ingen kommentarer: