fredag 14. november 2008

If you dont care, why should I?

Herregud så irritert jeg er nå!
Jeg kan vell ikke skrive så mye om det, men det jeg kan si er at jeg skulle få besøk i dag. Men så pluttselig får jeg vite at han som skal komme ikke gidder likevell. Det er så utrolig mye mer, men jeg tror ikke jeg kan skrive mere om det, da kommer jeg til å utvikle ADHD eller lignende.

Det som får meg til å bli i 1% bedre humør er at vi hadde skuespill på skolen i dag. Jeg, Ane, Julie og Lisa hadde et skuespill om rasisme og språkforskjeller i forskjellige kulturer. Jeg og Julie skulle være "gangster", Lisa skulle være fra Kautokeino og Ane var fra Afghanistan. Det gikk veldig bra faktisk. Etter det kom mamma og pappa, fordi vi skulle ha foreldrekonferanse. Det gikk faktisk også bra. På konferansen fikk jeg tilbake prosjektet mitt fra KOM uka hvor jeg holdte foredrag om boka Holes, hvis dere husker det?
Anyway, jeg fikk 5 på det : - )

Nå må jeg roe meg ned litt før jeg klikker helt, så vi blogges

xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

:.(

Helena sa...

Det går bra Juliw. Kom han ikke er det ikke en vært å får besøk av :S
Hørte litt om det skuespillet ja ;D