lørdag 22. november 2008

Jeg skal spise meg feit

Mamma har vært så grei at hun dro ut å leide 3 filmer til med og Martine og kjøpte godis! Så nå skal jeg og Martine begynne med "Margot at the wedding" mens vi spiser oss feite på kake og godteri!

Filmer, fra venstre: Dumpet av Sarah Marshall, Dagboken, Margot at the wedding.


I tillegg så må jeg bare legge ut dette bildet fra 6. klasse eller noe sånt som jeg fant på dataen. Det er forferdelig, haha.



Jeg håper virkelig at jeg har forandret meg i de siste årene!
xoxo

3 kommentarer:

Anonym sa...

så søt :-)

THE FASHIONISTA sa...

bilde er tatt på 13-års dagen min, yohoo :-) det er kjempesøtt da! og Dagboken er en av de fineste filmene jeg har sett, ever!

Julie ps sa...

haha søta sjøl jo ;p dagboken er en så sykt fin film, griner jo hver gang jeg!