lørdag 22. november 2008

Tapas og kake

Bursdagen i går var veldig koselig. Alle var i godt humør, vi lo og tullet masse og det var mye god mat som vi kunne stappe i oss. Vi spise tapas til middag, det er kjempe lenge siden jeg har spist det, så det var kos. Mamma er så flink til å lage mat, og styre og ordne til sånne selskaper.
Jeg fikk ikke tatt bilde av kjolen i går, men jeg har et bilde fra i fjor med den kjolen, så jeg legger ut det i stedet.
Har dere hatt ei fin helg så langt?

Nå er oldefar, morfar og oldemormor her for å spise kake og boller. Jeg og Martine synes dette er kjedelig, så etter å ha sittet å spist kake ganske lenge nå uten å være me i samtalen deres så ble det ikke særlig spennende, så nå sitter vi på dataen begge to og har fritids med å ta bilder av hverandre (bilde nr 3)


Klokken er bare 16:04, men når jeg ser ut vinduet skulle man tro at den var 19:00. Det blir jo så tidlig mørkt ! Jeg skulle ønske det var lysere ute, det er så trist sånn som det er nå.

outfit nr 1: Kjole fra Bikbok
outfit nr 2: T-skjorte fra Bikbok, bukse fra GT
PS: Jeg legger ut bildet jeg ventet på fra Julie i det forrige innlegget nå : - )

xoxo




3 kommentarer:

Anonym sa...

det va ikke sælig arti å hør på dæm kjedelige samtalan til oldemor å oldefar nei.
Og værsåsnill ikke læg ut stygge bilda av mæ!

Julie sa...

høhø (a)

LISA sa...

Takk for comment :-)
Du er kjempe søt også.